השתלת שיניים ביום אחד – חיוך מושלם בשעות בודדות

שיניים חסרות או נסיגת שיניים מתקדמת עלולות להביא גם אתכם לחיפוש אחר פתרון כמו השתלת שיניים. בעבר, התהליך עצמו, שכולל התערבות כירורגית, ובשל כך כאבי שיקום, בוצע במספר שלבים, לאורך תקופה לא מבוטלת של זמן. כאשר מטופל היה נמצא בעיצומו של התהליך, היה עליו להשתמש בגשר של שיניים זמניות לתקופה מסוימת, מה שהפריע לרוב לתפקוד היומיומי. בכדי להקל על המטופלים, הומצאה שיטת השתלת שיניים ביום אחד. השיטה קוסמת מאוד למטופלים, הודות לקיצור משמעותי של התהליך ושל הקושי שכרוך בו. 

תהליך השתלת שיניים ביום אחד

בפעולה כירורגית ממקמים את השתל, אליו מחוברת שן מלאכותית למקום שבו היה בעבר השורש, והוא מחליף אותו אחד לאחד. התהליך שהוכיח את עצמו כטוב יותר מטיפולים שמרניים יותר כמו: שיניים תותבות או גשר של שיניים יכול לשרת אתכם לאורך שנים רבות. 

מומחי השתלת שיניים ביום אחד

האם זה מתאים לכל אחד?

בדיקה במרפאתנו תספק לנו מידע על מנת שנוכל להחליט האם השתלת שיניים ביום אחד היא הפתרון עבורכם ובאיזה סוג של שתל כדאי לנו להשתמש. אנו מזמינים אתכם, לבוא ולהתייעץ עם הצוות המומחה שלנו במרפאה של ד”ר נעמי רשף, שבמשך שנים רבות מייעצת למטופלים רבים, מתאימה וגם מבצעת עבורם את הפתרון הכי מתאים להם, בשביל שיוכלו להמשיך ולחייך. 

שתף עמוד:
צרו קשר
דילוג לתוכן